Poszukujemy kandydata/tki na stanowisko Menedżer ds. marketingu i rozwoju biznesu.
Nabór trwa do 18.02.2025 r. do godziny 15:00.
Ogłoszenie o pracę
Stanowisko: Menedżer ds. marketingu i rozwoju biznesu.
Nazwa pracodawcy: Krośnieński Inkubator Technologiczny KRINTECH Sp. z o.o.
Miejsce wykonywania pracy: Inkubator Przedsiębiorczości Krosno, ul. Żwirki i Wigury 15, 38-400 Krosno.
Rodzaj umowy: Umowa na czas określony, pełny etat.
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna w szczególności za budowanie i wdrażanie strategii marketingowej i informacyjnej, rozwój sieci kontaktów biznesowych oraz budowanie relacji partnerskich, a także aktywne pozyskiwanie beneficjentów, klientów i partnerów biznesowych dla Krośnieńskiego Inkubatora Technologicznego KRINTECH Sp. z o.o. oraz zarządzanego przez spółkę Inkubatora Przedsiębiorczości Krosno.
Główne obowiązki na stanowisku:
Marketing i promocja:
- Opracowanie i wdrażanie strategii marketingowej oraz systemu identyfikacji wizualnej.
- Zarządzanie stronami internetowymi i profilami w mediach społecznościowych.
- Tworzenie treści multimedialnych (grafika, foto, audio, video).
- Projektowanie i tworzenie materiałów promocyjnych i informacyjnych.
- Planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych off-line i on-line (Google Ads, Meta Ads i in.).
- Organizacja wydarzeń marketingowych (konferencje, spotkania networkingowe, webinary).
Rozwój relacji biznesowych:
- Doradztwo marketingowe dla przedsiębiorców korzystających ze wsparcia inkubatorów.
- Budowanie sieci kontaktów i współpracy, utrzymywanie istniejących relacji, jak i aktywne pozyskiwanie nowych partnerów w szczególności spośród Instytucji Otoczenia Biznesu, NGO, przedsiębiorstw i startupów.
- Organizacja udziału w wydarzeniach branżowych (targi, konferencje, wizyty studyjne i in.).
- Wyszukiwanie prowadzonych postępowań zakupowych oraz wsparcie procesu ofertowania.
- Poszukiwanie nowych możliwości świadczenia usług oraz pozyskiwania klientów.
Analiza i raportowanie:
- Definiowanie i monitorowanie wskaźników mierzących skuteczność prowadzonych działań i ich kosztów oraz ich optymalizacja.
- Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących realizowanych zadań oraz ich efektywności na potrzeby zarządu.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie, administracja lub pokrewne).
- Doświadczenie w pracy w instytucji lub organizacji wspierającej rozwój przedsiębiorczości (Instytucji Otoczenia Biznesu, inkubatorze przedsiębiorczości, organizacji pozarządowej wspierającej startupy itp.)
- Znajomość Prawa zamówień publicznych oraz umiejętność opracowywania ofert.
- Doświadczenie na stanowisku menadżera w obszarze marketingu.
- Umiejętność tworzenia i wdrażania strategii marketingowych.
- Praktyczna znajomość narzędzi reklamowych (takich jak: Google Ads, Meta Ads) potwierdzona doświadczeniem w realizacji kampanii.
- Znajomość WordPress (administrowanie stronami www na bazie CMS) oraz zasad SEO i SEM.
- Umiejętność tworzenie multimediów oraz obsługa programów do obróbki foto-video (np. CorelDRAW, Adobe Photoshop, Canva, DaVinci Resolve).
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
Mile widziane:
- Znajomość narzędzi analitycznych (np. Google Analytics).
- Znajomość narzędzi do automatyzacji marketingu (np. HubSpot, Mailchimp).
- Umiejętność copywritingu (tworzenia angażujących treści marketingowych).
- Znajomość różnorodnych metodyk i narzędzi wspierających zarządzanie projektami.
- Znajomość aktualnych trendów marketingowych.
- Znajomość języka angielskiego
- Czynne prawo jazdy kat. B.
Cechy i umiejętności miękkie:
- Kreatywność, samodzielność i proaktywność.
- Łatwość nawiązywania kontaktów i otwartość.
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków.
- Umiejętność działania pod presją czasu i radzenia sobie z wieloma projektami jednocześnie.
- Wysoka kultura osobista.
- Sumienność, rzetelność.
- Dyspozycyjność.
Wymagane dokumenty:
1) CV i list motywacyjny
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli o ochronie danych osobowych wraz zaznaczeniem "X" przy wybranej/ych odpowiedzi/ach:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Krośnieński Inkubator Technologiczny KRINTECH Sp. z o.o. dla potrzeb:
□ realizacji aktualnej rekrutacji
□ przyszłych rekrutacji
oraz zapoznałem się z Klauzula Informacyjną dla kandydatów do pracy znajdująca się pod linkiem: https://ip-krosno.pl/IPK/Klauzula_Informacyjna_KRINTECH_IPK.pdf
2) Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy:
Klauzula_Informacyjna_KRINTECH_IPK.pdf
Termin naboru: do 18.02.2025 r. do godziny 15:00.
Miejsce i sposób składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w Inkubatorze Przedsiębiorczości Krosno, ul. Żwirki i Wigury 15, 38-400 Krosno (pokój 01 lub 108) w dni powszednie w godzinach od 7.00 do 15.00 lub drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
KRINTECH Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych jedynie z wybranymi osobami, po ich wcześniejszym powiadomieniu telefonicznym o terminie rozmowy. Dokumenty aplikacyjne kandydatów/tek niewyłonionych w drodze naboru / niespełniające wymagań formalnych / złożone po terminie można będzie odebrać w Inkubatorze Przedsiębiorczości Krosno (pokój 01) w terminie 1 miesiąca od dnia zakończenia naboru. Dokumenty nieodebrane w terminie o którym mowa wyżej ulegną zniszczeniu.
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce był niższy niż 6%.
Jeśli jesteś osobą, która spełnia powyższe wymagania i szuka dynamicznej pracy z możliwością rozwoju, zapraszamy do aplikowania!
Data publikacji: 7.02.2025 r.