OGŁOSZENIE O PRACĘ - Menedżer ds. marketingu i rozwoju biznesu

OGŁOSZENIE O PRACĘ - Menedżer ds. marketingu i rozwoju biznesu

Poszukujemy kandydata/tki na stanowisko Menedżer ds. marketingu i rozwoju biznesu.

Nabór trwa do 18.02.2025 r. do godziny 15:00. 

Ogłoszenie o pracę

Stanowisko: Menedżer ds. marketingu i rozwoju biznesu.

Nazwa pracodawcy: Krośnieński Inkubator Technologiczny KRINTECH Sp. z o.o.

Miejsce wykonywania pracy: Inkubator Przedsiębiorczości Krosno, ul. Żwirki i Wigury 15, 38-400 Krosno.

Rodzaj umowy: Umowa na czas określony, pełny etat.

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna w szczególności za budowanie i wdrażanie strategii marketingowej i informacyjnej, rozwój sieci kontaktów biznesowych oraz budowanie relacji partnerskich, a także aktywne pozyskiwanie beneficjentów, klientów i partnerów biznesowych dla Krośnieńskiego Inkubatora Technologicznego KRINTECH Sp. z o.o. oraz zarządzanego przez spółkę Inkubatora Przedsiębiorczości Krosno.

Główne obowiązki na stanowisku:

Marketing i promocja:

  • Opracowanie i wdrażanie strategii marketingowej oraz systemu identyfikacji wizualnej.
  • Zarządzanie stronami internetowymi i profilami w mediach społecznościowych.
  • Tworzenie treści multimedialnych (grafika, foto, audio, video).
  • Projektowanie i tworzenie materiałów promocyjnych i informacyjnych.
  • Planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych off-line i on-line (Google Ads, Meta Ads i in.).
  • Organizacja wydarzeń marketingowych (konferencje, spotkania networkingowe, webinary).

Rozwój relacji biznesowych:

  • Doradztwo marketingowe dla przedsiębiorców korzystających ze wsparcia inkubatorów.
  • Budowanie sieci kontaktów i współpracy, utrzymywanie istniejących relacji, jak i aktywne pozyskiwanie nowych partnerów w szczególności spośród Instytucji Otoczenia Biznesu, NGO, przedsiębiorstw i startupów.
  • Organizacja udziału w wydarzeniach branżowych (targi, konferencje, wizyty studyjne i in.).
  • Wyszukiwanie prowadzonych postępowań zakupowych oraz wsparcie procesu ofertowania.
  • Poszukiwanie nowych możliwości świadczenia usług oraz pozyskiwania klientów.

Analiza i raportowanie:

  • Definiowanie i monitorowanie wskaźników mierzących skuteczność prowadzonych działań i ich kosztów oraz ich optymalizacja.
  • Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących realizowanych zadań oraz ich efektywności na potrzeby zarządu.
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie, administracja lub pokrewne).
  • Doświadczenie w pracy w instytucji lub organizacji wspierającej rozwój przedsiębiorczości (Instytucji Otoczenia Biznesu, inkubatorze przedsiębiorczości, organizacji pozarządowej wspierającej startupy itp.)
  • Znajomość Prawa zamówień publicznych oraz umiejętność opracowywania ofert.
  • Doświadczenie na stanowisku menadżera w obszarze marketingu.
  • Umiejętność tworzenia i wdrażania strategii marketingowych.
  • Praktyczna znajomość narzędzi reklamowych (takich jak: Google Ads, Meta Ads) potwierdzona doświadczeniem w realizacji kampanii.
  • Znajomość WordPress (administrowanie stronami www na bazie CMS) oraz zasad SEO i  SEM.
  • Umiejętność tworzenie multimediów oraz obsługa programów do obróbki foto-video (np. CorelDRAW, Adobe Photoshop, Canva, DaVinci Resolve).
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.

Mile widziane:

  • Znajomość narzędzi analitycznych (np. Google Analytics).
  • Znajomość narzędzi do automatyzacji marketingu (np. HubSpot, Mailchimp).
  • Umiejętność copywritingu (tworzenia angażujących treści marketingowych).
  • Znajomość różnorodnych metodyk i narzędzi wspierających zarządzanie projektami.
  • Znajomość aktualnych trendów marketingowych.
  • Znajomość języka angielskiego
  • Czynne prawo jazdy kat. B.

Cechy i umiejętności miękkie:

  • Kreatywność, samodzielność i proaktywność.
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i otwartość.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków.
  • Umiejętność działania pod presją czasu i radzenia sobie z wieloma projektami jednocześnie.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Sumienność, rzetelność.
  • Dyspozycyjność.

 

Wymagane dokumenty:

1) CV i list motywacyjny

Prosimy o dopisanie w CV klauzuli o ochronie danych osobowych wraz zaznaczeniem "X" przy wybranej/ych odpowiedzi/ach:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Krośnieński Inkubator Technologiczny KRINTECH Sp. z o.o. dla potrzeb:

□ realizacji aktualnej rekrutacji

□ przyszłych rekrutacji

oraz zapoznałem się z Klauzula Informacyjną dla kandydatów do pracy znajdująca się pod linkiem: https://ip-krosno.pl/IPK/Klauzula_Informacyjna_KRINTECH_IPK.pdf

 

2) Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy: 

Klauzula_Informacyjna_KRINTECH_IPK.pdf

 

Termin naboru: do 18.02.2025 r. do godziny 15:00. 

Miejsce i sposób składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w Inkubatorze Przedsiębiorczości Krosno, ul. Żwirki i Wigury 15, 38-400 Krosno (pokój 01 lub 108) w dni powszednie w godzinach od 7.00 do 15.00 lub drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

KRINTECH Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych jedynie z wybranymi osobami, po ich wcześniejszym powiadomieniu telefonicznym o terminie rozmowy. Dokumenty aplikacyjne kandydatów/tek niewyłonionych w drodze naboru / niespełniające wymagań formalnych / złożone po terminie można będzie odebrać w Inkubatorze Przedsiębiorczości Krosno (pokój 01) w terminie 1 miesiąca od dnia zakończenia naboru. Dokumenty nieodebrane w terminie o którym mowa wyżej ulegną zniszczeniu.

 Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce był niższy niż 6%.

Jeśli jesteś osobą, która spełnia powyższe wymagania i szuka dynamicznej pracy z możliwością rozwoju, zapraszamy do aplikowania!

Data publikacji: 7.02.2025 r.